divendres, 21 de juny del 2013

Flagstaff & Grand Canyon

De Flagstaff & Grand Canyon

Despres de patir una onada de calor a Sequoia National Park vam fugir atravessant el Mojave desert a 115 F, uns 46 graus!
Vam baixar del cotxe per posar benzina i ens desfeiem. Sort que aquesta vegada el cotxe t'e aire condicionat!

Feia tanta calor que a Kingman vam decidir passar la nit en un hotel. No ens veiem en cor d acampar sota la solana imperant. Kingman no t'e res en especial pero forma part de la ruta 66 aixi que molta gent para aqui per impregnar se de l esprit de l epoca. Nosaltres vam trobar un restaurant tailandes que ens va alegrar el cami!

Flagstaff va ser el proper desti. Ens ha sorpres molt. Es una ciutat activa! hi ha una agenda d activitats molt completa, des de concursos de chili con carne, festivals de gay pride, nombrosos senders per fer a peu, i com no, establiments mitics de la ruta 66.

Nosaltres ens vam dedicar a visitar parcs estatals, llacs, rius i tot el que tingues aigua per tal de passar la calor. Ens va agradar la zona de Mary Lake on vam acampar un parell de nits al costat d uns llacs. Un lloc solitari on vam coneixer un granger que ens va ajudar a arreglar la roda punxada. El Nil va disfrutar com un boig veient tota l operaci'o... per que sera que als nens els encanten tot el que esta relacionat amb els mecanics, els camions i els tractors?

Aquest granger ens va recomanar un lloc per acampar que va resultar ser un santuari de vaques, tota la nit les vaques amunt i avall, mmmm, mmmuuu, mmmuuu, aixi que pel mat'i ens vam despertar envoltat de vaques. La cara del Nil dient Good morning, vaques! no te preu.
De Flagstaff & Grand Canyon

Un dels moments que mes ens agraden d anar de camping es al capvespre quan ja hem plantat la tenda i  estem una estona jugant fins que no fem el sopar. Obrim la cerveseta i explorem el territori. Recollim llenya pel foc, pinyes, descobrim caus d animals, escoltem els ocells i traiem l espasa laser de la guerra de les galaxies i lluitem fins l hora de sopar!

Des de Flagstaff vam anar al South Rim del Grand Canyon i tambe al North Rim. Son dues visions del Cano, molt diferents.
El south Rim esta mes explotat i costa fer te a la idea que estas en un lloc natural. Esta ple de turistes,com nosaltres clar.
El North Rim es la cara oposada. Nomes rep un 10% dels visitants del south rim i aixo es nota. Les vistes tambe son impressionants i  pots acampar a prop del parc gratis.

Vam acampar enmig del bosc i quan ens vam despertar, a les 5h, amb la sortida del sol, dos cervols ens estaven ensumant les nostres coses. Ens vam quedar callats observant en ple silenci, nomes sentiem les seves passes per l herba. Va ser genial.

Podeu veure mes fotos als albums de picasa.